Persoonlijke relaties verbinden het verleden met de toekomst

‘De telefooncentrale moet aangepast worden’ of ‘’de telefoon doet het niet’. Van deze mededelingen breekt bij menig medewerker spontaan het zweet uit. Op zulke momenten kun je niet zonder een kundige en betrouwbare telecompartner. “Dankzij onze jarenlange ervaring, weten wij alles van complete, oude installaties tot de nieuwste telecom omgevingen” aldus Marcel Eggink, bedrijfsleider van Lansing ICT & Telecom. “Wij kunnen oude met nieuwe technieken combineren en in een aantal gevallen zelfs met behoud van bestaande componenten.”

Langdurig klantcontact

Gedurende de hele life-cycle van een telefooninstallatie staat Lansing ICT & Telecom zijn klanten terzijde. Door de snelle ontwikkelingen in de ICT en telecommarkt, krijgen vooral de trends alle aandacht en wordt de rol van het verleden onderschat. “Als een bestaande installatie moet worden aangepast of compleet vervangen, moet je eerst deze installatie begrijpen om de vertaalslag naar de veranderde wensen van de klant te kunnen maken” legt Eggink uit. “Wij streven naar langdurige relaties met onze klanten. Daardoor begrijpen wij hun behoeften en kunnen we daar een passende oplossing voor bieden. Iedere relatie is maatwerk. Als wij op basis van vernieuwingen, mogelijkheden voor kostenreductie zien, nemen wij zelf contact op met de klant voor overleg en eventuele implementatie.”

Verantwoord kiezen

Behalve telefooncentrales op locatie, kun je ook kiezen voor een telefooncentrale ‘in the cloud’. Dit is een softwaretoepassing die op afstand toegankelijk is. “Beide toepassingen hebben voor- en nadelen. Wij adviseren de klant op basis van het gebruik en de wensen, maar we nemen in dit advies ook de kwaliteit en kosten op lange termijn mee.”

Eggink waarschuwt voor het snel switchen van de ene naar een andere provider. “Overstappen lijkt soms verleidelijk vanwege lagere kosten, maar een provider voldoet niet altijd aan de eisen die een telefooncentrale stelt.” Dit soort onjuiste combinaties kunnen met betrouwbaar advies eenvoudig worden voorkomen. Bij Lansing ICT & Telecom weten ze precies welke combinaties wel en niet werken. Daarnaast hebben zij ook een eigen platform ontwikkeld, waarmee Lansing ICT & Telecom de rol van de provider overneemt. “Zo monitoren wij het hele communicatietraject, van telefoon naar telefoon, waardoor wij veel flexibeler zijn en sneller kunnen werken. Dit scheelt tijd en dus geld.” Op deze manier kan Lansing ICT & Telecom de klant ontzorgen en snel schakelen bij storingen of wijzigingen in het systeem.

Bekroonde kwaliteit

Lansing ICT & Telecom is dankzij zijn excellente expertise benoemd tot Approved Professional Partner van Unify, een wereldmerk op het gebied van telecom. Iedere twee jaar worden alle engineers en sales medewerkers opnieuw gecertificeerd, dit waarborgt de kwaliteit en betrouwbaarheid van de organisatie. Daarnaast wordt er veel tijd en energie besteedt aan het opleiden en begeleiden van medewerkers. Lansing ICT & Telecom is een erkend leerbedrijf waardoor ook stagiaires volop de mogelijkheid krijgen om zichzelf te ontwikkelen binnen de telecombranche. Ook zij krijgen de opleiding en begeleiding welke hiervoor nodig is.

Betrouwbare voorzieningen

Het succes van een onderneming valt of staat met communicatie. Je moet kunnen vertrouwen op je communicatiemiddelen. “Ook voor Makso zijn we al jarenlang een betrouwbare en kundige partner. Wij zijn er trots op, dat we met onze telecomoplossingen bij kunnen dragen aan hun groei.”

Lansing ICT & Telecom

Kruisboog 45
3905 TE Veenendaal
0318 – 547 666

info@lansing.nl
www.lansing.nl

Geef uw reactie

Uw email adres wordt niet getoond